JuRa -
 
 
Beweging 
 
Bij een gezonde leefstijl hoort ook voldoende beweging. Dit betekent niet dat u persé 3 keer per week in de sportschool moet gaan zweten. Met kleine aanpassingen kan de dagelijkse hoeveelheid beweging worden opgehoogd.
We helpen u een sport of manier van bewegen te vinden die bij u past. Vindt u het moeilijk om zelfstandig te gaan sporten dan bieden wij begeleiding in (stevig) wandelen, hardlopen, fietsen of training op onze locatie. 

Door op een goede manier te bewegen bouwt u spiermassa op. Spiermassa kan door ziekte of verkeerd afvallen verloren zijn gegaan. Spiermassa maakt u sterker en weerbaarder. Meer spiermassa zorgt ook voor een snellere stofwisseling. Dat is belangrijk als u af wilt vallen.
 
Sporten/bewegen heeft behalve een gezonde invloed op het lichaam ook een positieve invloed op de mentale gesteldheid.  Er komen endorfines vrij die zorgen voor een rustgevend gevoel en kunnen daardoor stress verminderen. Bewegen zorgt ervoor dat u zich energieker gaat voelen. Door gezamenlijk een sport te beoefenen krijgt u meer sociale contacten. Praten met andere mensen over wat u bezig houdt kan helend werken. Daarnaast wordt het lichaam strakker en mooier waardoor het zelfvertrouwen toeneemt.
 
Genoeg redenen dus om in beweging te komen!
 
  
 

.
 
Website Builder
mogelijk gemaakt
door Vistaprint